torsdag 4. mars 2010

Prosjekt: T-shirt

Soundtrack: Tom waits - Road to peace.


Jeg har bare skrevet 2 blogger, og jeg er allerede lei av å se bilder av meg selv, så denne gangen slipper dere det.

Jeg har en søppelsekker med tusen gamle t-skjorter liggende og jeg klarer ikke kvitte meg med de. Det er noe galt med de alle, for stor, for liten, for lang, for kort, for vid, for rød, for blå, for stygg. men EN ting har de tilfelles: de har et trivelig trykk på seg, og det er det trykket jeg ikke kan si farvel til.

Hva gjør jeg?

Jeg syr truser! Alle jeg har fortalt dette til har flirt høyt og lenge av meg, men in your face(!), jeg har de mest behagelige trusene i hele verden, og det har ikke du!

Her er noen av resultatene:







Denne tenkte jeg ville  sende litt feile signaler om denne var på rompa mi, så den fikk bli ei veske (Joakim, jeg trenger en ny t-skjorte):



Så til alle mine truseløse venner: dere vet hvor dere finner meg!


-Anett

4 kommentarer:

  1. Så det er DET du gjør med tskjortene jeg kjøper deg?

    SvarSlett
  2. Var det ikke mamma som kjøpte den? Jeg kan ikke bruke sånner t-skjorter med rund hals, jeg kveles av det! Nå kan jeg i det minste bruke den!

    SvarSlett
  3. Æ flirte jo førdi æ synns det va søtt at du syr truse..
    di va kjæmpetøff!!!

    SvarSlett