tirsdag 9. mars 2010

Prosjekt: Mad as a hatter.

Soundtrack: Tom Waits - We're all mad here.


Halloween 2009. Jeg kledde meg ut som Freddy Krueger, men det viste seg at jeg er den eneste i Narvik som har sett A Nightmare on Elm Street, og det var ingen som skjønte hvem jeg var... Kjempekjedelig!

I år skal jeg prøve noe annet.


Jeg har alltid elsket The mad hatter fra Alice's Adventures in Wonderland, nei, ikke Tim burtons film fra 2010, der Johnny Depp har kledd seg ut som Madonna, men den ordentlige Mad hatter! Eller... Første gang jeg så The mad hatter var jeg livredd han, andre gang elsket jeg han, men sånn er det vel i de fleste forhold?

Uansett tenkte jeg å prøve meg på en sånn kostyme i år. Det blir kanskje litt mer innviklet enn en rød og grønn stripete genser og hatt, men det kan bli interresant.

Det første jeg prøvde meg på var hatten. Litt for stor og litt for skjev, men så er jeg ingen hattemaker heller.

Resultatet:






Jeg skal lage en litt mindre og litt mindre skeiv hatt og resten av kostymen etterhvert, følg med!


-Anett.

5 kommentarer:

  1. Hadde du sminka deg som Freddy også..? Last opp bilde da vel..! :-)

    SvarSlett
  2. Nei, brannskade-sminke var ikke å oppdrive her i byen, men om denne kostymen ikke blir noe av kjører jeg reprise i år, å da skal jeg ha sminken! Jeg tok bare 1 bilde den kvelden og det var av Andrè. Du får se etter meg i barnetoget på lørdag ;) Forresten så hadde Tony kledd seg ut som Jason, så vi hadde vært et fantastisk par den dagen hadde det ikke vært for at han var på jobbreise. Tror jeg har bilder av da vi sto på parkeringsplassen å brente kostymen hannes da...

    SvarSlett
  3. ka står 10/6 som står på hatten førr?

    SvarSlett
  4. ten shillings and six pence :)

    SvarSlett