onsdag 17. mars 2010

Prosjekt: Er det mulig å stå opp kl.04:00, og hva gjør man 6 timer før man skal på jobb?

Soundtrack: The Yardbirds - for your love.


I morgen kl.04:40 bærer det av sted til London. Det er tidlig! Jeg tenkte det ville være lurt å øve seg litt på dette med å stå opp, så i går stod jeg opp kl.5 og i dag kl.4... Takk for hjelpen, kaffe.

Slenger ut et bilde  av det jeg har gjort i det siste, bortsett fra å pakke.


Et skjørt jeg sydde for tanta mi:


Tanta mi er bra mye finere(og beinere) enn golvet mitt, så forhåpentligvis får jeg et bilde av skjørtet på henne senere.

God tur, Anett!

Takk, folkens!

2 kommentarer:

  1. Herregud du er syk! Øver deg på å stå opp? Du er i alle fall ikke i slekt med meg.

    Det skjørtet var veldig fint på tanta di(mi/vårres) så du får nok et bilde av henne i det etter hvert regner jeg med.

    Ellers så håper jeg dere får en kjempeflott tur, tar mye bilder og koser dere masse.

    God tur!

    SvarSlett
  2. Hohoh, Anett lekkert!
    <3
    Skulle vell også ha övd litt ..
    Go tur igårdag gamle örn !
    Ta vare på verandre, å be anette passe extra gott på dä så du ikke bare går dä vill !

    SvarSlett