tirsdag 27. juli 2010

Jeg prøver på nytt...

Soundtrack: My dying bride - My wine in silence


Vel, så gikk ikke denne blogginga akkurat sånn som jeg hadde tenkt.
Det har hendt mye siden sist jeg skrev noe, men lite av det er noe å skrive om her.
Jeg har begynt på ca. tusen prosjekter, men har ikke fullført mange av de.

i løpet av sommeren har jeg funnet ut at jeg har ikke bare en, men TRE(!) lesere(vet ikke om jeg kan kalle det lesere da det ikke er noe å lese på her da), så det er vel på tide å skrive noe nytt.
Den siste tiden har jeg vært uten internett, tv og kjøleskap, og det eneste jeg har gjort er å lese bøker. masse bøker! Anette (min leser nr.1) kom med det geniale forslaget om at jeg kunne skrive bokanbefalinger. God idé, men det finnes et problem:
Bøker er noe veldig privat for meg... på en måte. Jeg liker ikke å prate om bøkerne jeg leser, jeg liker ikke en gang å fortelle hvilke bøker jeg har lest. Når jeg leser ei bok er jeg i min helt private verden, jeg trives godt der, og jeg liker å tro at jeg er den eneste i verden som har lest akkurat DEN boka(det gjelder alle bøker).

Men jeg skal gi det et nytt forsøk, dere får bare vente i spenning!

Legger med et bilde av ei bok jeg kanskje har lest, det får dere aldri vite.



-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar